Forum www.smpax.fora.pl Strona Główna www.smpax.fora.pl
Forum Spółdzielni Mieszkaniowej "PAX" Forum jest moderowane, i wymaga rejestracji
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aneta Przybylska - w sprawie remontu klatki schodowej.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.smpax.fora.pl Strona Główna -> Salezego 6
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Genzyp
Administrator



Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:47, 22 Maj 2012    Temat postu: Aneta Przybylska - w sprawie remontu klatki schodowej.

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na Państwa wystąpienie z dnia 19 maja br. uprzejmie informuję, że opóźnienie remontu parteru klatki schodowej w budynku przy ul. Salezego 6 nie jest spowodowane "BRAKIEM PIENIĘDZY W SPÓŁDZIELNI" jak to rozgłasza Przewodniczący Państwa Rady zwłaszcza po spotkaniu z Zarządem Spółdzielni w dniu 18 maja br., a tym bardziej "DEFRAUDACJĄ ŚRODKÓW Z FUNDUSZU REMONTOWEGO" jak to zostało opisane na forum internetowym przez Zastępcę Przewodniczącego Państwa Rady. Czy taka postawa Rady jest wzorem godnym pochwały?



Będąc przy temacie finansów, informuję, że zaległość z tytułu nie wnoszenia lub też nie terminowego wnoszenia opłat eksploatacyjnych przez właścicieli lokali mieszkalnych, użytkowych i miejsc postojowych w nieruchomości przy ul. Salezego 6 na dzień 30.04.2012 r. stanowiła kwotę 79.351,06 zł, tj. kwotę stanowiącą ok. 1/2 - 1/3 całego funduszu remontowego Państwa budynku. 99% tej kwoty to zaległości lokali mieszkalnych.

Kwota ta jest ważna i brana pod uwagę przy planowaniu wykonywania prac z funduszu remontowego, tym bardziej, że dla budynku Salezego 6 priorytetem jest zaprojektowanie i wykonanie niezbędnych zabezpieczeń p.poż. oraz nie wspominając, że okres od stycznia do końca kwietnia jest okresem trudnym z uwagi na konieczność wnoszenia wysokich opłat za centralne ogrzewanie. Zdecydowanie lepiej jest mieć centralne ogrzewanie w zimie i ciepłą wodę niż nowy wystój parteru klatki schodowej. Pozostawiam to Radzie do przemyślenia i może przekazania Spółdzielni stanowiska Rady dotyczącego proponowanych działań wobec zalegających.



Wykonanie projektu modernizacji parteru klatki schodowej, uzgodnienia projektu z Państwem i wykonawcą projektu, nanoszenie proponowanych przez Państwa zmian do projektu powodował, że termin prac ulegał przesunięciu z danego tygodnia na następny tydzień. Ustalanie zakresu robót przed wykonaniem modernizacji, zamówienia materiałów, ustawienie terminem ekipy remontowo-konserwacyjnej powoduje kolejne przesunięcia terminu. Zatem na dzień dzisiejszy nie mogę przekazać Państwu konkretnego terminu rozpoczęcia prac.

Oczywiście powyższe nie dotyczy zgłaszanych do Spółdzielni usterek, awarii, uniedogodnień na nieruchomości. Takie rzeczy na bieżąco naprawiane są przez ekipę remontowo-konserwacyjną. Na bieżąco i rzetelnie przeprowadzane są także wymagane prawem przeglądy.



Odnośnie kosztorysu informuję, że tak jak było to Państwu przekazywane wcześniej, kosztorys zostanie przygotowany powykonawczo z uwzględnieniem wykonanych prac. Na dzień dzisiejszy nie można sporządzić wstępnego kosztorysu z uwagi, że nie byłby on rzetelny – nieznany jest zakres prac np. pod zabudową drewnianą parteru (stanu tynku i ścian).



W temacie planu remontów na 2012 r. informuję, że plan ten został przekazany w kwietniu br. Przewodniczącemu Rady przez dział członkowsko-mieszkaniowy łącznie z innymi uchwałami Zarządu i Rady Nadzorczej S.M. "PAX". Pierwsza wersja planu wywieszona była w gablocie informacyjnej dla mieszkańców. Poprawiony plan w dniu jutrzejszym ponownie zostanie umieszczony w gablocie informacyjnej.



Odnośnie pkt. 3 Państwa wystąpienia informuję, że zarządcą budynku jest Spółdzielnia Mieszkaniowa "PAX", MW ADMINISTRATOR Sp. z o.o. jest tylko administratorem budynku. Informowani byli Państwo o tym w piśmie Spółdzielni z dnia 01.03.2012 r. (l.dz. 985/2012) i w pismach MW ADMINISTRATOR Sp. z o.o. wkładanych do skrzynek pocztowych.



Mam nadzieję, że powyższe w pełni (oprócz podania terminu remontu) wyjaśnia poruszone przez Państwa w piśmie zagadnienia i spotkanie na nieruchomości jest zbędne. Także z tego względu, że o i po godz. 18-stej naprawdę nie mogę być u Państwa na budynku.


Z poważaniem
Aneta Przybylska
Specjalista ds. administracji
tel. 600-012-612

Spółdzielnia Mieszkaniowa "PAX"
Dział Zarządzania Nieruchomościami
Al. Stanów Zjednoczonych 72 lok. 32
04-036 Warszawa
tel. (22) 848-44-04 wew. 54


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawart




Dołączył: 29 Wrz 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:26, 23 Maj 2012    Temat postu:

A ja myślałem że kosztorys się jednak robi , przynajmniej na te roboty o których wiemy że będą konieczne a ewentualne roboty nieprzewidziane czy dodatkowe uwzględnia się aneksem również przedstawiając kosztorys tych prac po tym jak już je "odkryjemy", np po zdjęciu nieszczęsnej zabudowy drewnianej gdy już okaże się jak wyglądają te tynki. Jesli nie zrobiony został kosztorys jak zatem przyjęto koszty i jak stwierdzono że nie odbiegają od tzw średniej? Z czapki czy ze szklanej kuli, na oko czy na nosa? Po robotach raczej nie spodziewajmy się że wykonawca powie - jednak mniej było pracy niż sądziłem - zwracam więc róźnicę. Bardziej prawdopodobne że będzie starał się uwiarygodnić swoją wycenę z czapki i do niej dostosuje ceny dodając oczywiście koszt robót dodatkowych - tylko ile doda dowiemy się oczywiście jak już te prace zrobi.Smile ale wtedy pozycja negocjacyjna jest już żadna. Ale czy to jest istotne? może się nie znam Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawart dnia Śro 22:05, 23 Maj 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marek_




Dołączył: 29 Wrz 2011
Posty: 281
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzymowskiego 33

PostWysłany: Śro 19:54, 23 Maj 2012    Temat postu:

Mi się wydaje że oni też nie wiedza co robią, albo bardzo dobrze udają takich co to wszystko knocą.
Nie wiem co gorsze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hw30




Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:40, 24 Maj 2012    Temat postu:

Kosztorys miał dotyczyć kosztów projektu modernizacji klatki wykonanego przez Janusza Kościołowskiego chyba aż z Gdańska czy Gdyni ,tak przynajmniej wynika ze strony internetowej.
Pani Administrator obstaje przy kosztorysie za remont więc to takie małe nieporozumienie a że wstepny kosztorys musi byc to to wie chyba nawet laik ,który przystępuje do remontu własnych czterech kątów bo musi wiedziec jakie koszty poniesie.
Toż aby ogłosić konkurs ofert nalezy sporządzic obmiary ,obrysy ,sporządzić SIWZ ,określic co nalezy wykonać ,ile razy pomalować itditd ale widocznie tak jak napisał pawart my się nie znamy ,oni wiedza lepiej ,moze i wiedza tylko ze to ja siedze w komórce przetargowej swojej instytucji ,byłam raz na otwarciu konkursu ofert w spółdzielni dotyczącym ekspertyz ppoż i rece mi opadły..to było MŚ w arogancji podejścia do tematu!!
Notabene wybrany oferent ponoć nie mógł wykonac oferty i nic sie w temacie nie dzieje ale w pismie od społdzielni temat ekspertyz ppooz nadal na I miejscu widnieje więc o co biega spółdzielni tego już chyba nikt nie wie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hw30




Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:55, 25 Maj 2012    Temat postu:

RO nie naciskałaby na modernizację klatki schodowej gdyby nie podpalenie tej klatki w wyniku którego część skrzynek pocztowych uległa stopieniu/zamki do chwili obecnej te skrzynki są otwarte i korespondencja wpada w dowolne rece,pomijam fakt ze listonosz się buntuje bo przy próbie wrzucania do tych osmolonych ,okopconych skrzynek brudzi sie niczym prosiatko.
My też przy wyjmowaniu listów brudzimy się ale głownie chodzi nam o zabezpieczenie korespondencji stąd monity do spółdzielni o szybki remont klatki a tu czytamy w mailu ze okres styczeń-kwiecień to czas płatności za co i cw ??? czyżby z zasobów FR spółdzienia pokrywała za ww media???
Chyba tak to trzeba rozumieć skoro nie ma na remont klatki i ochrone danych osobowych!!!
Ludzie pocztą otrzymują rózne przesyłki np z banków ,karty płatnicze itd ale wyżej jest mail ze spółdzielni i prosze sobie przeczytac jakie stanowisko w związku z ochrona danych osobowych ma spółdzielnia
Przewróciło się niech leży.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hw30




Dołączył: 13 Paź 2011
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:37, 12 Cze 2012    Temat postu:

Przepraszam Panią Administratorkę Salezego ,nie bardzo wiem czym poczuła sie urażona Administratorka/chodzi o wpis na forum/ ale przepraszam, nigdy nie za wiele.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hw30 dnia Wto 18:37, 12 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.smpax.fora.pl Strona Główna -> Salezego 6 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin