Eleanor Roosevelt
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 106
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:03, 21 Mar 2013 Temat postu: Projekt pisma w do Zarządu w sprawie kalkulacji opłat |
|
|
Warszawa dnia .......................................
Imię i nazwisko
Adres
Miejscowość
Zarząd
Spółdzielni Mieszkaniowej „ Pax”
Al. Stanów Zjednoczonych 72 lok.uż.32
04-036 Warszawa
Proszę o przesłanie mi następujących pisemnych informacji i dokumentów (ksero) dotyczących mojej nieruchomości przy ul ................................ :
a) kalkulacji wysokości naszych opłat obowiązujących od lipca 2012 roku
b) pisemnej informacji zawierającej wykaz wszystkich prac i usług konserwacyjnych oraz remontowych wykonanych w naszej nieruchomości w 2009r, 2010r, 2011 r , 2012r, oraz za okres od 1.01.2013r do 28.03.2013r z wyszczególnieniem typu prac i usług, wykonawcy oraz kwoty zapłaty,
c) pisemnej informacji o kosztach eksploatacji przypadających na naszą nieruchomość w 2009r, 2010r, 2011r, 2012r, oraz za okres od 1.01.2013r do 28.02.2013r,
d) pisemnej informacji o kosztach utrzymania naszej nieruchomości w, 2009r, 2010r oraz 2011r , 2012r, oraz za okres od 1.01.2013r do 28.02.2013r,
e) pisemnej informacji o kosztach eksploatacji i utrzymania nieruchomości wspólnych w 2009r, 2010r, 2011r , 2012r, oraz za okres od 1.01.2013r do 28.02.2013r,
f) pisemnej informacji o kosztach eksploatacji i utrzymania nieruchomości stanowiących mienie spółdzielni w 2009r, 2010r, 2011r oraz za okres od 1.01.2012r do 30.09.2012r,
g) rozliczenie wszystkich kosztów i przychodów z opłat za rok 2009,
h) rozliczenie wszystkich kosztów i przychodów z opłat za rok 2010,
i) rozliczenie wszystkich kosztów i przychodów z opłat za rok 2011,
j) rozliczenie wszystkich kosztów i przychodów z opłat za rok 2012,
k) wykazu wszystkich pożytków i przychodów z działalności gospodarczej spółdzielni w 2007r, 2008r, 2009r,2010r, 2011r, 2012r, oraz za okres od 1.01.2013r do 28.02.2013r,
l) wykazu wszystkich pożytków i przychodów z działalności gospodarczej spółdzielni w 2007r, 2008r, 2009r,2010r, 2011r , 2012r, oraz za okres od 1.01.2013r do 28.02.2013r
m) wykazu wszystkich pożytków i przychodów naszej nieruchomości w 2007r, 2008r, 2009r, 2010r, 2011r , 2012r, oraz za okres od 1.01.2013r do 28.02.2013r.
n) stanu i szczegółowego rozliczenia funduszu remontowego naszej nieruchomości na dzień30.09.2012 r.
Wszystkie dokumenty powinny być podpisane za zgodność z oryginałem przez osobę będąca na stanowisku głównego księgowego Spółdzielni Mieszkaniowej PAX.
Podpis
Post został pochwalony 0 razy
|
|